Det nedrigste nivået
Human Rights Service ble lørdag 26.september omtalt i en lederartikkel i avisen iTromsø på det nedrigste nivået som kanskje har funnet veien inn i norsk media. Bortsett fra de faktuelle feil kobler avisen oss opp til NS, nazistenes okkupasjon av Norge, til fengsling og endog en tilnærmet indirekte kopling til at vi bør skytes (!).