Har nordmenn menneskerettigheter?
LESERBREV TIL HRS: Hallo dere! Internett åpner store muligheter for den lille mann som ikke har et helt mediekonsern i ryggen. Vedlagt sender jeg min meningsyttring til mange maktpersoner og avislesere. En venn av meg mente at de beste innleggene ligger i redaksjonenes aviskurver, vi får se. Sensuren har vært massiv for oss som ønsker et fredelig land som hjelper folk der de bor, eller i angrensende land med lik kultur. Selv er jeg nordens første flyktningkonsulent, Uppsala 1973. Begynte som optimist, fortsatte som realist og sluttet som pessimist.