Pakistansk jenteskole sprengt i luften
Tilstanden i Pakistan synes bare å bli verre og verre. I dag ble en jenteskole i Khyber-distriktet sprengt i luften. Taliban har tydeligvis planer om å forårsake mest mulig død og fordervelse før de forhåpentligvis blir stoppet. Symbolet på islamistenes forskrudde makt er å sikre seg at kvinnene holdes nede derfor går de særlig etter jenteskoler.