Ikke legitimt å drepe uskyldige , men de skyldige?
På lørdag åpner Islam Net dørene for flere tusen deltakere på den såkalte Fredskonferansen. Islam Nets stifter, Fahad Qureshi, presiserer i dag overfor Aftenposten det ikke er legitimt å drepe uskyldige mennesker. Dette må man kunne konstatere er helt i tråd med en annen stifter, nemlig islams stifter Muhammed og hans lære. Man dreper kun de skyldige, som helgens foreleser Abdul Rahim Green forfekter (bildet). Klarer media å forstå hva islam og islamister som Quershi faktisk målbærer?