Asylsøkerbarn på lukket institusjon
Enslige aslysøkerbarn forsvinner fra mottak. Ansatte mener at flere av disse kan være utsatt for menneskehandel, og havne på gata med narkotika, tyveri og prostitusjon. De vil derfor ha disse barna på lukkede mottak med kontroll på hvem barna har kontakt med. Men det får noen til å tenke fengsel. Slik som mange andre barn er fengslet i dette landet?